Monday, 14 June 2010

cuti sekolah pertama...

selamat pagi semua..sedar tak sedar dah seminggu cuti sekolah..whoa lagi berapa hari nak abess...ermm tapi rasanya masih lum puas lagi nak bercuti...hehe cik ida ni memang, hari2 adalah hari cuti dia..sengalll tull

hari pertama cuti aku angkut barang pindah ke bahau...penat tul rasanya pindah nihh nak kena kemas dua2 rumah, tapi duk pikir aku ni lama lagi kat bahau, so aku angkut la jugak sume barang aku....tak larat aku nak duk umah bujang lama2....sempat la kemas umah kat bahau tu sket, ada la sisa2 yg aku akan cnue balik cuti nih...ermm tima kasih utk surprise kat bahau ai tu...unexpected plus tergezut haku...ahhaa inikah yang dinamakan cinta...inikah cinta hadirnya berjuta rasa...ermmm....sengal sengal dan sengalll

then aku balik bentong lak dua hari before pi kedah till sunday...idup atas jalan tul kitowang seminggu nihhh...rasanya kerap tul aku and da gang mai kedah 2 taon kebelakangan nihh...hehe mana tau kot2 ada kawan aku yang ada jodoh ngan orang jelapang padi ni...doa aku selalu utk member kesayangan aku nihh.....yang dengan pak ustaz tu, jangan la duk ikut fesyen datin hang lagi na...jap g ustaz takut tgk maintenance tinggi betull...hehe....ingt kot dapat berkumpul cuti nihh, tp datin sorang ni ada kem lak kat hutan rimba tu....xpe la, maybe masa besday hang, kami turun kot....tak pun berkumpul kat bahau la ek, tengah2 then korang leh lepak umah baru aku yang cun tu....amacam??

ermm niat hati aku ni bukak laptop nak buat kerja, tapi nampak gayanya tak jugak la..mood hilang g mana ntah...xde feel langsung...nak main internet pun malas sangat...huwaaa ok la chow sin chii