Thursday 29 December 2011

alamakk skul dah nak mulaa

assalamualaikum...heheh ala sesi sekolah nak mula, bukan aku maleh nak g skolah, windu gila ngan warga SMRAJ tu..tapi malas nak bangun pagi2 macam dua hari ni..huwaaaa dah lama bangun lambat, meeting dua hari ni bercinta aku nk tinggalkan bantal peluk kesayangan aku tu nak mandi...





ermm tu yg gedikz santai tu la sebahagian penyeri kat sana...itu cikgunya...anak muridnyer nnt la upload ek...yg penting aku da tak sabor nak mulakan seesi 2012 dengan dorang, nak melakar kenangan dan sejarah baru bersama..chewahhh poyos


dua hari ni...mesyuarat...metin....musyawarah..huwaa bosan siot..kalau bawak tilam mau lena di ulit intan aku ngan kak yan nihh...hahahcam biasa la nk agihkan tugas dan taon nih nama aku byk kat koko ngan hem...nape bukan akademik..hahha jawapannya kamu yg tauu...tapi syukur gua beb..wakakka taon ni promise ngan kak yan nak kasik pecah rekod lagi team bola tampar sampai negeri, tapi kena tengok budak2 la dulu..tapi taon ni aku nk folo kak yan jadik jurulatihhh...hehhe tak sabar nk jmpe anak2 baru aku..taon ni still jadik form teacher utk form 1...walawehh ngajo tadika lagik ler gamaknyer...xper la at least aku suker ada budak2 camtu, penat layan mat2 macho ngan control ayu form 4 n form 5, release tensen ngan tadika aku tu...haha

owh yer..metin tadik dpt gud news, insyaallah next year akan open add maths ngan prinsip akaun, hurmm lega dengar, subjek yg aku perjuangkan tu nak masuk carta sekolah tak lama lagi...biar la penat sket ngajar asalkan aku puas..hehe


lapar plak...nak wat milo sat..nak tgk tentang dhia kat tonton jap...tak tau lak ai ni episod akhir...ok, jumpe lagi nnt...ermm sangat rindu pada orang yang masuk ladang hari ni...sengal la cikgu sorang nihh....nak g cop sawit ke..ahhah ok tata titi tutu

No comments:

Post a Comment