Monday 2 January 2012

cik ida dh start sengall

huwaaa...aku dah kat skolah pagi-pagi tadi pack buku untuk student form 1 yang nak register esok...tgh dok kira-kira buku, alamakkkkkk (punye la panjang) huwaaaaa buku tak cukuppp...aku pandang jer liza...dalam hati berdebar gila, dlm kepala dok pikir idea..apa la gua nak buat nihh...xde nya si joo huat tu nak print buku nama skola aku dlm masa sehari ni..mau aku kena bakor ngan dia kalau aku mintakk..


"liza, jom g aneka beli buku jap, mntak2 la stok ada lagi" laju jer mulut bercakap...pergi aneka, beli 300 dulu utk stok esok...nasib baik ada lagi...the rest lagi 2500 nasib baik azreen dpt tempah kat tampin...huwaaa mau aku kena beleter seminggu ngan bos aku nihh...saper lagi gpk aku la kot..hahha tapi dah salah erima jeaku..tk laaaa...ermmm sedih sangat sebenarnyaa...aku careless..sob sob sob

hope everyting gonna be ok esok...aku kan suke wat muka slumber jek..harap2 xde paper..ok...nak mandi...papaiii

No comments:

Post a Comment