Monday 18 January 2010

2010

salam tahun baru aku ucapkan kepada warga dunia....hehe lewat sgt kot ucapan aku...bunga api yg berwarna-warni tu pun dah lama hilang menandakan ucapan aku nih da expired giler2...

rasanya jemari aku dah lama tak menari menulis sesuatu..maybe dulu tarian aku di tempat lain, tp kali ni dlm blog merah aku plak (warna peberet dulu kini dan selamanya)..hehhe

apa yer azam tahun baru nihh....selalunya aku jarang wat azam..apa yg aku pk kan aku nak wat, aku wat...tp tiz year, konon2 nk ada azam la plak..last year menda yg aku nk Alhamdulillah, tercapai, tinggal 2 menda lg yg aku terpaksa b/f 2010 nihh....and hopefully tercapai..InsyaAllah jika diizinkanNya..

ok la...ni jer dulu intro blog baru haku....otak ak tak dapat berfungsi ngan baik nk menyusun kata2 lagi...kena prektis lagi...yer la dal lama beb haku malas berfikir, sampaikan adik aku suh wat surat pun aku blur...fuhh kritikal toii haku skang.....seee yea nx taimm...muahhhh

Post asal : idahanim.blogspot.com

No comments:

Post a Comment