Wednesday 4 January 2012

penat ok!!!!

assalamualaikum....minggu yang sangat penat aku rasa, sampai hari ni aku dah buat muka dek kerana penat tahap gaban dah...LETIH, nak layan kerenah orang adalah perkara yang paling penat sepanjang hidup aku nihh...cewahhh..orang layan kerenah aku lum lagik aku kira tuh..heheh

hari ni, buat segala kije tapi sumer tak siap, sampai masa metin koko tadi aku dah nak muntah sbb penat sangat...pergi bank nk bank in duit coop pun dh naik berasap menunggu, kira2 duit tu tadi cukup aku nak g holiday kat karambunai..hehe...makcik liza nih kata cukup gak nak g korea kot,...hahha

kul 6.45 baru sampai rumah, baru merasa nak duduk berehat, luar dalam letih nih, dua tiga minggu ni perasaan tak berapa baik lagi, badan tak berapa sihat lagi, sumer jalan serentak, juz penyakit nak marah aku jer dah tak datang balik...bagus gak tu, hilang satu penyakit hati nihh..tapi dek kerana penat yang teramat sangat nihh aku rasa nak nangisssss....cepat ler berlalu semua kepenatan ini ya Allah...

dan aku meminta simpatiNya untuk meraih sesuatu yang bermanfaat dalam hidup aku yang sementara ini...amin

No comments:

Post a Comment