Wednesday 18 January 2012

Selamat Kembali Cik Akauntan..ulpsss

ulpss...ermm sangat rindu pada dunia kewangan aku, rindu pada angka-angka, nak tekan calculator semula, nak deal ngan client dan segalanya laaa..merindui sesuatu yang dah hampir dua tahun aku tinggalkan, dan macam yang pernah aku bagitau seawal aku meletak jawatan untuk menjadi seorang guru dulu "MENINGGALKAN ITU TAK BERMAKNA MELUPAKAN" kerana apa yang ada didalam hati itu "BUKAN LUKISAN YANG BOLEH DI PADAM SESUKA HATI, JIKA PADAM PUN KESANNYA TETAP ADA WALAUPUN SEDIKIT" hoyeahhhhh...Alhamdulillah sepatutnya cik ida...ermmm pandai pun

so minggu depan aku akan kembali semula ke dunia akauntan dan auditor yang mungkin serabut sedikit tapi orang kata jika kita suka yang susah pun akan jadi senang. jika kita sayang, yang pahit tu pun sentiasa rasa manis, dan jika kita minat, yang berat pun sentiasa jadi ringan...semuanya bermula dari HATI, kalau nak macam2 cara akan kite usaha, tapi kalau taknak, sejuta alasan kita carik nak elak..hikhikhik

m=so cik ida, selamat kembali ke dunia kesayangan kamu...jangan malas2 ek..alamak..calculator kesayangan dah hilang, adoyaiii kena g kedai carik nihh..yg ada calculator scientifik jek, kira math boley la..ngeh3

dan bila aku dh duduk kat angka-angka macam dulu nihh...perangai lama datang semula la...dah gilakan cute cat semulaaa...haiyaaa so best of luck cik ida, semoga lebih baik dari dulu.. 

No comments:

Post a Comment