Friday 27 January 2012

Pilihan Itu Sukar...tapiiiii

"maaf akak, saya rasa tak dpt nk terima offer tu la, mungkin rezeki org lain tu" itu ayat sadis yang aku terpaksa ucapkan pada Pn. N-- kerana hati aku masih kuat lagi di sini...walaupun antara menjadi seorang guru dan akauntan sangat berbeza, aku ttp masih pilih disini...ada orang dah paku hati aku kt sini gamaknya..aiyaaakk

papaiiiii

dua minggu berfikir, hari ni nak pergi esok tanak pergi, dan hari ini, jumaat yang penuh berkat ni, aku memilih sesuatu yg sukar...sapa kata aku tanak kije kat kl smula, tapi itu laaaa...entah Allah masih biar aku berbakti di sini...perasaan ni sama mcm masa aku nk resign dulu, dkt nk 10 kali aku lalu dpn blk en fadzir tu, semata-mata nak bgtau, "en F sy nk resign" masa tu jantung aku mcm dh jatuh kat perut kot, sama2 duduk rapat2 ngan usus ngan buah pinggang aku tgh main playstation bola...huhuhu

so, lps ni jgn gatal2 lagi pergi intebiu, coz jadi kes mcm ni aku gak yg susah nk memikio..hahha ok adioss nk gerak dulu...tata titi tutu.. 

No comments:

Post a Comment